Wednesday 8 June 2011

nafasku..~ :-)



hari berganti hari...masa berlalu tanpa diduga...kehidupan kini diteruskan dengan nafas yang baru...udara yang ku hirup hari ini...udara yang kosong...udara yang dihirup tanpa seseorang di sisi lagi...

aku berjalan di sebuah mall hari ini...menemani adik bersama kawannya...lihat mereka yang berjalan seiring...telah membuat aku mengimbau saat lalu....saat aku bersama si dia...saat aku mempunyai tempat meluahkan segala isi hati...saat nafasku masih lagi bermakna ketika itu...

aku tersenyum kecil apabila melihat laluan2..kedai2..dan tempat2...yang pernah aku pergi ketika berdua dulu...

...kenangan tinggal kenangan....

sekarang...tiada orang yang istimewa selain ibu...ayah...adik-beradik...serta rakan-rakan...


kadang kala hati kecilku ini kesepian....kesunyian....aku cuba hilangkan perasaan itu dengan bersama keluarga dan rakan-rakan....lantas perasaan itu aku dapat lenyapkan....

 
nekad....tiada lagi permainan selepas ini....akanku lakar masa hadapanku dengan penuh bermakna selepas ini...akanku cari sinar dan nafasku yang hakiki...insyAllah~ :-)

No comments:

Post a Comment