Monday 6 June 2011

perubahan satu pengorbanan..~

hmm..rasanya..berat untuk mengambil keputusan ni...rasa macam aku ni lari daripada masalah...bukan semua ni aku pinta...orang yang tak bersalah menjadi korban...aku memang rasa bersalah...tapi apakan daya...terlajak perahu boleh diundur...terlajak kata buruk padahnya...tapi aku bukan stakat terlajak kata...dengan2 perbuatan aku terlajak...besar kesalahan dan kesilapan yang pernah aku buat...


jadi...aku ambil keputusan...demi menebus semua kesalahan ni...aku akan lepaskan semua...semua yang aku ada hari ini...aku harap...perubahan aku ni dapat mendidik aku lepas ni supaya jadi lebih baik dan lebih jujur....haaa....tinggal satu jer blum slesai lagi...satu yang pertama...satu yang jujur...satu yang setia....satu yang aku sayang....tapi satu yang aku khianati...aku harap kau akan jumpa seseorang yang lebih baik daripada aku....


sedar tak sedar....5 kali....~


pengalaman yang berbeza....mempunyai masalah yang berlainan...situasi yang tidak sama...banyak mengajar aku apa erti satu hubungan...rasanya pengalaman ni cukup sangat untuk menjadi pembimbing aku untuk kali yang terakhir ini....sebab yang akan datang nnti....ialah....yang kekal selamanya....dan yang akan menjadi bidadari, menemani aku sepanjang hidup aku, kekal hingga ke akhir hayat..insyAllah....


aku harap perubahan aku dalam 3 4 tahun ni....akan membentuk aku menjadi seorang yang lebih kuat...kuat dari segi mental dan fizikal...zahir dan batin...luaran dan dalaman...aku akan tunggu dengan sabar...~ :-)

No comments:

Post a Comment